A Forma-1-ben és Forma-2-ben is aktív Isack Hadjar és Júki Cunoda a tehetségükről híresek, ám Hadjar a rádió alkalmazásában mutatkozik csak igazán érzékenynek. Melbourne-ben tört össze autójával, ami megosztotta a szakértőket, de még mindig a Red Bull ülését megcélozhatja a mentalitásával és sorozatos pontszerzéseivel. Cunoda heves vérmérséklete miatt sokszor hangot ad elégedetlenségének versenyeken, Hadjar pedig bevallotta, hogy bár még mindig kiabál és sérteget, de nem nyomja meg a rádió gombját ezen megjelenítésére. A RacingNews365-nek Hadjar ezen kívül elmondta, hogy az autóban határozottan javult a higgadtsága, de sosem dobálná meg senkit. Wolff Toto pedig elárulta, mi akadályozza a Mercedest, hogy részt vegyenek a Le Mans-i futamon, mely érdekesség jelenlegi helyzetük tükrében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Red Bull csapat döntése nyomán Tsunoda esélyei a visszatérésre a Forma-1 mezőnyébe
Yuki Tsunoda 2026-ra versenyzői ülés nélkül maradt, miután a Red Bull meghozta döntéseit, ám Laurent Mekies... -
Verstappen előnye: Wolff szerint a 2026-os F1-es szabályokkal kapcsolatban
Komoly előnybe kerülhet Max Verstappen a 2026-ban érkező új Forma-1-es szabályokkal – legalábbis Toto Wolff szerint,... -
Az érzelmek áradtak: Verstappen és Tsunoda búcsúja csapattársként
Tsunoda versenyzői ülés nélkül maradt 2026-ra, tesztpilótaként szolgálja tovább a Red Bullt. Elbúcsúztak egymástól Verstappennel. -
Lawson élménye a 2026-os gumik használatával: „Teljesen más érzés”
Lawson: „Teljesen más érzés” volt a 2026-os gumikat használni -
Új környezetben: Hadjar otthonosan lép be a Red Bull világába
Ismerkedés, valamint tapasztalat- és adatgyűjtés szempontjából volt fontos a francia szerint, hogy már kedden átülhetett a... -
Aston Martin az élen az Abu Dhabi F1-es teszten
Jak Crawford autózta a legjobb időt kedden, míg az „öszvérautók” különmeccsét a Mercedes nyerte Antonellivel –...